Deborahs Extraknäck med ekologisk lakrits på Lakrits Festivalen!

Kom förbi Lakritsfestivalen nu på helgen den 22-23 mars i Stockholm. Jag år på plats med min senaste smaksensation som jag har utvecklat tillsammans med Pua Övergaard.

Hoppas att vi ses!!

Var hittar ni mig? Titta upp på himlen – jag finns på balkongen!!

Vi kommer att sälja både i lösvikt så att du kan njuta av Deborahs Extraknäck under festivalen – och i våra vackra påsar, förstås!

Letar efter denna bild som finns på förpackningen!

DEBORAH_SPIDER re2013

Leave a Reply

